Fotodigital.ro Fotocamera.ro

Welcome Guest ( Log In | Register )

Reply to this topicStart new topic
> Sfaturi
raresh_r
post 29 May 2008, 11:31
Post #1

Junior member
*

Group: Members
From: Constanta
Member No.: 8.165

Salut tuturor, acuma 5 luni am cumparat o camera foto digitala buna (Panasonic DMC-FZ 18) am ales aceasta camera pentru zoom-ul mare pe care il are... sunt foarte multumit de camera dar parca culorile nu sunt asa vii. Ce pot sa fac ?
Nu modific pozele pe calculator deoarece am monitorul sau placa video stricata si nu vad lumina bine pe ecran.
Puteti sa imi spuneti niste sfaturi sau ceva cu ce ma puteti ajuta ca sunt incepator.
Am voie sa pun link catre site-ul meu cu poze ?

--------------------
Samsung GX20 (Tamron 70-300mm f/4-5.6; samsung 18-55mm si alte accesorii), Panasonic Lumix DMC-FZ18E S
My Website. My Blog.
Go to the top of the page

+Quote Post
robog00
post 29 May 2008, 12:06
Post #2

MODERATOR - cu puteri minime :)

Group: Special Members
From: Bucuresti
Member No.: 908

Bine ai venit! welcome.gif
Cred ca problema este, dupa cum spui, la monitor/placa video si nu la aparat. Eu am avut FZ-20 (foarte bun) si am pus mana si pe FZ-18 si nu cred ca au ele probleme de saturatie a culorilor. Si pe alte calculatoare tot sterse ti se par pozele facute cu el? Ai incercat sa le vezi in lata parte?
Pune aparatul si link-ul spre site-ul tau in semnatura!
Te asteptam cu poze si comentarii.
Spor!

--------------------
- update: Mai 2011 -=Zaragoza=-

1. MODERATOR cu puteri minime..., dar inca mai pot sa editez postarile in anumite zone ale forumului ;)

2. Cel care mai aprinde lumina din cand in cand pe aici.

+Quote Post
raresh_r
post 29 May 2008, 12:31
Post #3

Junior member
*

Group: Members
From: Constanta
Member No.: 8.165

am uitat sa precizez ca folosesc Manual exposure tot timpul (imi e mie mai usor) si pozele cu aparatul canon (care il aveam inainte) parca culorile sunt mai frumoase ...